بالاترین میزان رضایتمندی برای مشتریان پورشه
طبق جدیدترین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معین موتور نماینده رسمی پورشه در ایران موفق شده تا رتبه اول رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش را کسب کند.
به گزارش خودروکار، ISQI به عنوان نهاد رسمی بررسی کننده کیفیت خدمات در ایران هر فصل کیفیت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنین وارد کنندگان خودرو را در دو حوزه میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات فروش و همچنین خدمات پس از فروش ارزیابی میکند.
طبق آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در بخش خدمات بعد از فروش خودرو معین موتور در میان تمامی وارد کنندگان و تولید کنندگان خودرو با کسب ۷۷۶ امتیاز در رتبه نخست میزان رضایتمندی مشتریان قرار گرفته است.
در رتبه دوم ایرتویا با ۷۶۲ امتیاز و در رتبه سوم اطلس خودرو با ۷۴۹ امتیاز قرار گرفته است. این در حالی است که از نظر ISQI امتیاز أیده آل در بخش خدمات ۷۵۰ است و بدین ترتیب تنها معین موتور و ایرتویا موفق شدهاند تا امتیازی بیش از نمره هدف گذاری شده کسب کنند.
در رتبه چهارم و پنجم میزان رضایتمندی مشتریان از کیفیت خدمات پس از فروش هم آسان موتور و ایران خودرو قرار گرفتهاند.
لازم به ذکر است در رتبه بندی نهایی سال ۱۳۹۵ نیز معین موتور با کسب ۷۸۹ امتیاز بالاترین رتبه رضایتمندی مشتریان در سال گذشته را به خود اختصاص داد.
انتهای پیام/